Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزار

واتساپ بزودی امکان ارسال عکس و ویدیو با کیفیت اصلی را فراهم خواهد کرد

ارتقای کیفیت ارسال پس از سال‌ها، البته احتمالاً!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در نسخه‌های بعدی پیام‌رسان WhatsApp آزادی بیشتری برای کنترل کیفیت تصاویر و میزان فشرده سازی اعمال شده روی آن‌ها در اختیار کاربران خواهد بود. براساس گزارش WABetaInfo، دو ویژگی جدید در نسخه بتای جدید این پیام رسان برای سیستم اندروید در حال توسعه است که یکی برای کنترل میزان فشرده سازی عکس‌ها و دیگری نیز برای ویدیوهاست. ظاهراً سه گزینه Auto و Best Quality و Data Saver برای این سیستم فشرده سازی در نظر گرفته شده که در حال حاضر در نسخه بتا در دسترس قرار گرفته‌‍اند.

همانطور که در جریان هستید در نسخه‌های فعلی پیام رسان WhatsApp در تمام پلتفرم‌ها، نمی‌توان کیفیت و میزان فشرده سازی تصاویر را تنظیم کرد. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از کاربران از پیان رسان‌های دیگری نظیر Telegram برای ارسال عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت یا با کیفیت اصلی استفاده کنند. اما اگر قابلیت کنترل کیفیت تصاویر به این اپلیکیشن افزوده شود، یکی از ضعف‌های بزرگ آن رفع خواهد شد. همچنین این امکان نیز برای کاربرانی که می‌خواهند در مصرف اینترنت صرفه جویی کنند نیز مهیا می‌‍شود تا با انتخاب حالت Data Saver فشرده سازی را روی حداکثر قرار دهند. در ادامه می‌توانید اسکرین شات‌های منتشر شده از نسخه بتا را مشاهده کنید.

اسکرین شات‌های نسخه بتای واتسپ

هنوز هیچ صحبتی از زمان عرضه نسخه جدید و اصلی پیام رسان WhatsApp به همراه این قابلیت به میان نیامده است. لازم به ذکر است که گزارش‌های اخیر WABetaInfo درباره این پیام رسان مربوط به نسخه بتای سیستم عاما اندروید بوده است. مدیرعامل شرکت فیسبوک، مارک زاکربرگ، به تازگی تأیید کرده است که این قابلیت بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. متأسفانه به اینکه این قابلیت برای کدام پلفترم‌ها عرضه خواهد شد، اشاره‌ای نشده است. به نظر شما کنترل کیفیت تصاویر ارسالی اهمیت بالایی دارد یا خیر؟ حتماً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
پیمان
پیمان
2 سال قبل

در به روز رسانی اخیر واتساپ دیگر امکان آپلود و دانلود فایل وجود ندارد!

دکمه بازگشت به بالا